Sølen med diverse attåt

Posted on

Jeg leser egentlig til eksamen i analytisk kjemi for harde livet, men konsentrasjonen blir dårlig når øktene bli lange.

Da gjør det underverker å bryte opp en stund, ta en liten ski- eller fototur og så orker man en økt til når man kommer inn igjen. I dag dro jeg til Isteren på Daniel Solbakkens plass og klasket opp stativet i samme høla i snøen som han hadde brukt dagen før. Litt fantasiløst kanskje, men poenget var egentlig bare å få seg en luftings.

Jeg bestemte meg for å øve litt HDR siden lysforholdene var stilige, men vanskelig.

Det er meget artig å komponere med snøhauger og fjell og prøve å få til noe stilig.
Det er meget artig å komponere med snøhauger og fjell og prøve å få til noe stilig.
Ble egentlig mer fornøyd med denne vinkelen.
Ble egentlig mer fornøyd med denne vinkelen.
Dagens Sølen ble imidlertid denne. Ikke er det HDR heller....
Dagens Sølen ble imidlertid denne. Ikke er det HDR heller….
Men så ringte Steinar og lurte på om jeg ville ta bilde av fangsten hans, og da stakk han også av med "Dagens Sølen", helt klart! Røye på 1,8 kg. (Han fikk mange flere fine feite fisker, men denne var størst).
Men så ringte plutselig Steinar og lurte på om jeg ville ta bilde av fangsten hans, og da stakk han også av med «Dagens Sølen», helt klart! Røye på 1,8 kg. (Han fikk mange flere fine feite fisker, men denne var størst).

 

Jørn.

Legg igjen en kommentar

