Ferdinand Ice Festival 2013 dag 1

Posted on Updated on

Så er vi endelig i gang. Herregud som jeg og kameraet mitt har gledet oss til denne helgen! OG NÅ ER VI DER! (HER?) Uansett…

Selv om jeg var sent hjemme fra Oslotur, var det bare å sprette opp, få ungene på skolen og raske med seg fotobaggen og sette kursen for Vurrusjøen Ice Way. Det var kaldt, det var sol og det var trafikk i Drevsjøkrysset med atskillig hissigere motordur en en vanlig fredag morgen. På Fredheim stod en Audi A7 og en Porsche 911 og fylte tanken. Ikke helt hverdagslig på Drevsjø det heller.

I depotet var det hektisk aktivitet. Ishjula skulle på, og det fort!

Audi TT får nye sko.
Audi TT får nye sko.
Land Rover Disco i soloppgang.Crewet var også klare, her er det hjelp å få for den som havner utenfor banen!
Land Rover Disco i soloppgang.Crewet var også klare, her er det hjelp å få for den som havner utenfor banen!
Morgendrifting :-)
Morgendrifting🙂
Herlig Porsche GT3 i fint driv, som vi ser på neste bilde, i VELDIG FINT driv...
Herlig Porsche GT3 i fint driv, som vi ser på neste bilde, i VELDIG FINT driv…
Tauing ut av fonna i særdeles vakre omgivelser.
Tauing ut av fonna i særdeles vakre omgivelser🙂
Audi RS4 med ispigg. Jeg satt på to runder. Det tok ikke lang tid for å si det sånn! Full sladd og ca 170 gjennom hele storsvingen i vestenden på sjøen....Herlig!
Audi RS4 med ispigg. Jeg satt på to runder. Det tok ikke lang tid for å si det sånn! Full sladd og ca 170 gjennom hele storsvingen i vestenden på sjøen….Herlig!
Neimen er det ikke? Joda det er det! Engerdals ordfører ble sendt ut på isen i Ferdinands Subaru WRX. Stilig!
Neimen er det ikke? Joda det er det! Engerdals ordfører ble sendt ut på isen i Ferdinands Subaru WRX. Stilig!
BMW M3 hilser på  brøytekanten. Denne satt skikkelig godt fast, men strikken til rescueteamet gjør jobben!
BMW M3 hilser på brøytekanten. Denne satt skikkelig godt fast, men strikken til rescueteamet gjør jobben!
Banens galeste mann, Ståle Sømåen, tester banesykkel med ispigg...Macho!
Banens galeste mann, Ståle Sømåen, tester banesykkel med ispigg…Macho!
Pauseinnslaget er manøvrert av en som er nesten like gal som Ståle. Stuntpilot og nerveløs i lav høyde, og da mener jeg LAV HØYDE. Tror egentlig ikke dette teller som høyde i det hele tatt. . .
Pauseinnslaget er manøvrert av en som er nesten like gal som Ståle. Stuntpilot og nerveløs i lav høyde, og da mener jeg LAV HØYDE. Tror egentlig ikke dette teller som høyde i det hele tatt. . .
Hold på lua!
Hold på lua!
Banens vakreste bil en en Fisker Karma. Magisk vakker!
Banens vakreste bil en en Fisker Karma. Magisk vakker!
Du MÅ hit i morgen, det er ikke mer å si om den saken. . .
Du MÅ hit i morgen, det er ikke mer å si om den saken. . .

Selv gleder jeg meg vannvittig til i morgen, for da skal jeg også fotografere fra lufta (helikoptertur) og får jeg det som jeg vil, skal jeg ta noen nattfoto av en viss Fisker, og kanskje en Aston, og kanskje en Lambo….vi får se😉

Som vanlig tok jeg en 4-500 bilder, og er du interessert i bilder av din bil, ta kontakt så kan jeg kikke i arkivet🙂

Jørn.

2 thoughts on “Ferdinand Ice Festival 2013 dag 1

    Anonym said:
    13. januar 2013, kl. 17:56

    […] […]

    Amund Østmo said:
    11. januar 2013, kl. 16:27

    Kjempehærlige bilder, Jørn! Ser frem til i morra!

Legg igjen en kommentar

