Vår betyr fugleliv.

Posted on

Å fotografere fugler av ulik art er fantastisk morro.

Jeg har ikke vært på orrleik eller tiurleik ennå (det kommer, det kommer…), men har vært å sett litt på fuglelivet på steder det er blitt råk i isen.

Sangsvane. Mitt klare favorittbilde fra dagens økt.

 

Traner. Jeg klarte ikke å snike innpå, fordi noen ender som lå mye nærmere, ble urolige og laga et himla liv. Da fløy tranene også.

 

Kvinand (som lager himla liv....)

 

Jeg drar til Oslo på kjemisamling, men når jeg kommer tilbake er det langhelg og da krysser jeg fingre for fint vær, vår og gode fotoøyeblikk.

Vårtegn. (Linerle).

 

 

Jørn.

 

 

Legg igjen en kommentar

