Med hest og slede…

Posted on

Årets julebord med Abakus AS var en artig og spesiell opplevelse. Turen gikk til Vauldalen Fjellhotell og der dro vi med hest og slede inn i skauen for å spise og kose oss. Etter en trivelig tur under en varm skinnfell i vakkert måneskinn, kom vi til Volldalskoia, ei stor lafta koie med ildsted og herlig matservering. Her var alt hjemmelaget og av svært god kvalitet. Anbefales.

Litt bilder fra turen:

Sledetur. Lang lukkertid og høy iso gjør bildet litt spesielt, men jeg liker det. Synes det ble litt malerisk effekt.

 

Fin taxiholdeplass.

 

Skikkelig magisk stemning inne i koia som ble opplyst og oppvarmet av bål og 170 stearinlys.

 

Trubadur Odd Sundt spilte og sang litt mens vi åt. Stemningsfullt.

 

Stedet har utedo, og det var dermed lite dokø, klar fordel...😉

 

På tide med retur, her aner vi den fine koia i bakgrunnen.

 

Olsens vel på plass under skinnfellen.

 

En takk til Ola som spanderte!

Jørn.

5 thoughts on “Med hest og slede…

    Bjørnar Morønning said:
    12. januar 2012, kl. 08:30

    Hei!

    Må si jeg likte belysningen på portrettet av Odd Sundt. Var det tilfeldig eller planlagt?

    Stå på!🙂

      hauganfoto said:
      17. januar 2012, kl. 20:01

      Tilfeldig, lysettingen var jo som den var i koja….men jeg tok noen bilder og jobbet litt med kamerainnstillingene….

    Laila Fredhjem said:
    16. desember 2011, kl. 19:57

    Her har jeg føelsen av og være med på kanefart og nesten så jeg kjenner stemningen i hytta Dette er bra Jørn.

    Jan said:
    11. desember 2011, kl. 14:15

    Imponert over innsatsen din her! Når jeg er på julebord blir det ikke mye fotografering nei! Men bildene holder høy kvalitet Jørn! Dette er bra det. Liker flere godt, men det første synes jeg også er veldig fint. Har også vært der på julebord for noen år sida, og du klarer å formidle noe av den stemningen jeg husker det var. Du burde forsøke å selge disse bildene til Vauldalen, de burde kjenne sin besøkelsestid og kjøpe noen av bildene tvert!

    Jan

      hauganfoto said:
      11. desember 2011, kl. 14:23

      Takk for kommentar Jan. Skal jammen følge oppfordringen din og kontakte Vauldalen🙂

Legg igjen en kommentar

