Fotolek for hele familien

Posted on

Jeg skulle egentlig bare en tur ut å lufte hunder i det fine høstværet (!), men fikk en ide og lurte på om ikke ungene ville være med og så kunne vi ta med kameraet og ta noen artige bilder? Og det ville de. Så da var det på med vidvinkel og vindtette klær og ut i skogen. Litt oppdi lia her var det fin sol, og vi fant ut at vi skulle lage «hoppebilder». Jeg gjorde klart kameraet med iso 400, manuell fokus, ca 10-15 mm, f 4,5 og «kontinuerlig» bildetaking. Så var det bare å legge seg ned og fotografere (vi bytta på de ulike jobbene). Det ble en økt med mye latter og fjas, men artig var det! Her er noen av bildene vi tok (noen er litt små, men de er klikkbare…):

Thea i farten

 

Thea fotograferer og jeg hopper det jeg er god for. (Landingen gikk heldivis også bra). At bikkjene ble med på bildet var selvfølgelig flaks, men det ble litt stilig.

 

Tilla tar en "superwoman".

 

Thea fotograferer mitt siste hopp. Hun har kanskje en litt spesiell stil, men jeg synes bildet er meget morsomt, og dette er min favoritt fra turen.

 

"VI OGSÅ VIL VÆRE MED!" og det fikk de....

 

Jørn.

 

2 thoughts on “Fotolek for hele familien

    Jørn Magnar Kristensen said:
    27. november 2011, kl. 20:30

    He he. takk for kommentar Jan. Lek og morro er aldri feil, anbefales!😉

    Jan said:
    26. november 2011, kl. 18:05

    Nei, vet du hva! Det må da gå an å forvente litt seriøsitet her! Vi leker ikke foto. Gjør vi vel?!

    Hehe, neida dette var artige bilder, riktig bra noen av de! Viktig å ha det moro! Bra jobba (alle sammen)😉

    Jan

Legg igjen en kommentar

