En solskinnsdag!

Posted on

Det er ikke mye som skal til for en gleden en enkel sjel langt ute på landet. Litt sol feks. I går, mandag 07. september, fikk vi nemlig en herlig ettermiddag her på Drevsjø. Jeg er ikke mye til gråværsfotograf, desverre, men gi meg litt ettermiddagssol så strømmer motivasjonen på!

Jeg tok derfor med meg bikkjene på brannstasjonen, husket heldigvis kameraet, men glemte kondisen hjemme.

Her er noen bilder fra turen:

Selvportrett i solveggen.

 

På turen ned gikk vi litt vestenfor stien. Her er terrenget litt villere og det sitter gjerne fugl her. Vi så tre orrhaner og et ekorn. Shanti syntes det var litt bratt, men du verden for en utsikt!

 

Laaaaange ettermiddagsskygger gir fine linjer.

 

2 thoughts on “En solskinnsdag!

    Laila Fredhjem said:
    8. september 2011, kl. 17:41

    Første bildet liker jeg. Blå himmel og den lille skyformasjon gjør sitt til at det blir liv i bildet.
    At du har plassert deg selv ved hytteveggen er også med på og livne opp og gi bildet en fortelling.Bra.

      hauganfoto said:
      8. september 2011, kl. 20:49

      Takk for kommentar Laila, og artig at du likte første bildet.🙂
      Dette er ikke en serie med planlagt og gjennomarbeidet materiale, men litt sånn vanlige tur-bilder, men jeg var så bestemt på å komme i gang med både foto og blogg etter lang pause pga kraftig regnvær. Jeg er ikke mye til gråværsfotograf. Så da sola endelig dro til med en nydelig ettermiddag, var det ut å ta litt bilder i hytt og pine, så en rask redigering og et kjapt blogginnlegg, få toget tilbake på sporet liksom….😉
      ps Albinoelgen du har fotografert var stilig! STILIG!

Legg igjen en kommentar

