Sommerminner

Posted on Updated on

I Mora er det mye rart og fint å se på, deriblant dette flotte gamle lokomotivet som står nede ved Siljan. Jeg angrer nå på at jeg ikke tok meg tid til et HDR foto av lokomotivet, og aller helst i drittvær, men hvem ønsker seg vel mer drittvær i sommer? Vi hadde faktisk en uke med sol i Mora…

Lokomotivet i Mora

 

Et annet bilde jeg har festet meg ved fra Mora-turen, er dette bildet jeg tok en kveldstur nede ved elva. Ei fjær kom flytende på vannet, og med en slik himmel ble det reine kunstverket?

Fjær og vannspeiling

 

 

Legg igjen en kommentar

