Isteren i vidvinkel og en Essex

Posted on Updated on

Ned strømmen med Sølen til høyre (selvfølgelig er Sølen med!)

Da har jeg jammen meg gått til anskaffelse av en 10-22mm Canon f3,5-4,5 USM. Det er også denne optikken som er brukt på 50-talls serien, men det er jo egentlig til landskapsbilder (og nordlysbilder) den er innkjøpt. Jeg var derfor svært spent da jeg la ut på en liten ettermiddagstur med ny optikk på kameraet, men artig var det, og nå gleder jeg meg til høstfarger og klar luft! Her er en smakebit fra kveldens tur.

Man får med MYE himmel og sjø.
Essex Super Six. Tatt med samme optikk under veteranbilutstillingen på Engerdalsdagene. Artig effekt og mye perspektiv.

2 thoughts on “Isteren i vidvinkel og en Essex

    Laila Fredhjem said:
    15. august 2011, kl. 21:18

    Gratulerer som eier av 10-22mm canon. Gleder meg til og se høstbilder og ikke minst nordlysbilder. Veldig,veldig spennende.
    Bra kvalitet på bildene du har tatt,

      hauganfoto said:
      17. august 2011, kl. 09:28

      Takker og bukker. Er SVÆRT fornøyd med objektivet så langt🙂 Så er det bare å vente på nordlys.

Legg igjen en kommentar

