50-talls fest

Posted on

Kjoler var kjøpt inn, hårgele’en stod klar og Thomas hadde latt skinnskjegget gro; vi var klar for en svingende 50-talls fest! Først samlet vi troppene på Haugan til lystig lag og en aldri så liten photo shoot. Bilen til Ralf, som ble premiert på utstilling tidligere på dagen, og Tempoen på Haugan utgjorde viktige rekvisitter, samt en pent brukt låve i bakgrunnen, så ikke omgivelsene skulle bli for moderne. Mye god stemning og latter ble det og så bar det i vei til Engerdalshallen og Baseballskonsert. Konserten var knallbra og jeg tror ikke jeg har danset så mye som jeg gjorde denne kvelden i løpet av de siste 10 årene. I dag var det gjennomgang av bildene, og jeg har plukket ut et lite knippe som jeg har jobbet med. Jeg ville at de skulle se litt gamle ut for å passe til stilen, så jeg tok utgangspunkt i LP preset «aged photo» og tok etterbehandlingen derfra. Her er resultatene (bildene er klikkbare):

Klar for Baseballskonsert I

 

Klar for Baseballskonsert II

 

Hege og Thomas

 

Elin og Jørn

 

Solveig

 

 

9 thoughts on “50-talls fest

    Torunn said:
    6. april 2016, kl. 09:07

    Er det mulig å få bruke et av bildene som beskrivelse av et tema ? bildene beskriver utrolig bra det vi ønsker å få frem med temaet ?

    anette. said:
    14. august 2011, kl. 19:00

    Stilige antrekk og artige bilder🙂
    The baseballs var vanvittig bra!

    Håkon Morønning said:
    11. august 2011, kl. 08:13

    Stilige bilder, Jørn! Artig å se!🙂

    Kerstin said:
    9. august 2011, kl. 18:48

    Knall bra… Dette digget jeg O=)) dere var så fine atte….

      hauganfoto said:
      10. august 2011, kl. 17:40

      Takk for det Kjerstin🙂

    Torun said:
    7. august 2011, kl. 16:42

    Knallbra! Dere var bare helt konge!

Legg igjen en kommentar

