Regnbuenatt

Posted on

I natt våknet jeg av kraftig regn på bølgeblikktak, og torden utenfor vinduet. Siden jeg først var våken, stod jeg opp og dro ut kontakten til ruteren, PC’en og TV’en. Da jeg var nede på kjøkkenet så jeg noe jeg aldri har sett før. Ute var det et fantastisk lys og en stor flott regnbue tegnet seg på himmelen i sørvest. Jeg så på klokken, 04:42. På storm.no står det at i dag var det soloppgang  04:29, og det forklarer vel det svært rødlige og vakre skinnet som regnbuen fikk.

Med litt velvilje skimter man Sølen i bakgrunnen.

 

4 thoughts on “Regnbuenatt

    Laila Fredhjem said:
    31. juli 2011, kl. 20:28

    Det nederste bilde er helt nydelig.Ja må si du er meget dyktig på og forevige forskjellige lys som oppstår på himmelen.Tenker og på dine nordlysbilder som er helt topp.

      hauganfoto said:
      2. august 2011, kl. 08:53

      Takk for kommentar Laila. Lys er alltid morsomt å fotografere, og snart blir det ny vidvinkel på meg, for å kunne gjengi enda mer av himmel og landskap.

    Jan said:
    29. juli 2011, kl. 15:15

    Dæsken, du får det til du! Imponert over innsatsen her ja! Bildene ble bra de!🙂

      hauganfoto said:
      30. juli 2011, kl. 17:47

      Takk for kommentar Jan. Ikke så veldig spennende komposisjon, men en artig himmel var det lell!

Legg igjen en kommentar

