Portrett 70-talls look

Portrettfotografering har alltid fascinert meg, og jeg svinger stadig innom sider som www.1x.com og kikker på «portraits». Det er helt utrolig mange stilige portretter der. Dagens bilde er fra en liten photoshoot på låven (!). Bildet er en del etterbehandlet, der jeg har justert toner ganske kraftig og lagt til korning:

70 talls look

4 kommentarer om “Portrett 70-talls look

  • Jeg mener ikke bildet er mislykket, du har fint lys, fint utsnitt og god etterbehandling. Men jeg klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl om bildet vinner eller taper med den speilinga i brilla.. 😉

    • Neida, jeg forstod deg heller ikke sånn Jan, ikke lur på det engang! Jeg setter nemlig stor pris på at du gidder å svinge innom fotobloggen min og legge igjen en kommentar i ny og ne, og vær gjerne kritisk og snakk rett i fra kysten. Det er ved å få litt konstruktiv kritikk man utvikler seg som fotograf, så jeg takker og neier for alle kommentarer Jan.

      Når det gjelder bildet synes jeg at når jeg ser bildet litt lite (som feks thumbnail på FB) så synes jeg speilingen er stilig. Når jeg ser bildet i stort, og ser øynene bak, er speilingen litt i veien. Dermed skulle et eller annet ha vært gjort annerledes med speilingen, så tror jeg det hadde ordnet seg. Men jeg så det ikke før lenge etterpå 🙂

  • Slett ikke verst, Kristensen! Bra dette! 🙂
    Litt usikker på om jeg liker den store speilingen på hennes venstre brilleglass. Hadde vært artig og sett en der speilingen var mer lik den i andre glasset.

    J

Legg igjen en kommentar